The key to the bling

Hej på er
jag har insett att jag är lite som en skata,
jag dras till det som glimmar, glittrar, blänker..ja "you name it"
jag gillar verkligen smycken sånna smycken..
eller nu ska vi inte vara blyga, jag ÄLSKAR faktiskt smycken som glimmar, glittrar, blingar, strass.. osv,
Det finns ingen anledning att det måste vara äkta på något vis, bara det glittrar så är jag nöjd :)
Förra året slog jag till stort och köpte ett stor smyckesskåp från Drömhuset i Stockholm.

Har inte ångrat mig en sekund, det kan stå på golvet, hänga på väggen samt över en dörr om man vill det.
Den har en stor spegel på framsidan och är ca 150x50cm stor.
Får plats hur mycket som helst i den och möjligheterna äör oändliga.
Brukar bara ha mina finaste smycken framme, men skulle nog kunna få plats med allt.
Tänkte visa er lite av vad som finns i skåpet, bara för skojs skull,
och vem blir inte glad av "bling bilder" haha.
 
 
Här är mitt senaste smyckesköp, överdriven och vrålsnygg
 
 
 
 
 
 
Här är det bara saker till håret, lite häftiga prylar man kan piffa till med ibland.
 
 
Det var lite av vad som fanns i mitt smyckesskåp
ha det så bra så hörs vi
Kram Stine
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

baraenprla.blogg.se

INREDNING, DEKORATION.

RSS 2.0