En idé föds..

En liten bild på min nya lykta i guld och elementskyddet där i bakgrunden.
 
Hej på er!
Iförrgår fick jag en idé haha och som vanligt med mina idéer så måste det ske så fort som möjligt,
kan inte riktigt släppa det förrän jag tagit tag i idén,
sen kan det ju visa sig att det går åt skogen, eller så blir det riktigt bra.
Den här gången blev det det sistnämnda. Fasen vad bra om jag får säga det själv haha.
Mannen i huset kom hem med plankor redan dagen efter idén föddes,
och lite fix i min fars garage (där allt finns) så hade vi perfekt kapade brädor,
bara att sätta igång och bygga. Det skulle bli ett elementskydd.
 
Vi har så extremt fula element och har länge tänkt köpa något att sätta för,
men kostar ju skjortan med alla elementskydd som finns i affärerna,
så tog det i egna händer, lekte lite "Ernst" eller "Chränscht" (Christine + Ernst)
som vi brukar säga här hemma haha. Resultatet blev kanon.
I några inlägg längre ner kan du se hur det såg ut före.
Vi valde naturliga plankor, de är inte exakt skapade och likadana,
utan kan skilja lite planka för planka, de är heller ej slipade utan vi sandpapprade bara av ytan lite
Tyckte det passade bäst till den råa betongtapeten.
Vill ha lite rå, kall, naturlig känsla som drivved t.ex.
Sedan målade vi det med vit träfärg.
 
 
 
 
 
 
Och lite mer lykta, bara för att hehe :)
 
Ta hand om er tills vi hörs igen
Kram Stine
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

baraenprla.blogg.se

INREDNING, DEKORATION.

RSS 2.0